Axoft

MAXON BodyPaint 3D

Програмне забезпечення MAXON BodyPaint 3D являє собою комплект інструментів для створення і розкладки текстур, UV, тривимірної графіки і анімації. При цьому MAXON BodyPaint 3D дає можливість малювати одночасно на декількох структурах, наприклад в каналах кольору, глянцю і рельєфу. Завдяки підтримці 64-бітних систем, шари можуть бути використані практично в будь-якому розмірі і кількості. MAXON BodyPaint 3D підтримує не тільки класичні цифрові інструменти малювання, а й численні ефекти (в тому числі ефекти Adobe Photoshop). Система MAXON BodyPaint 3D оснащена модулями для підключення до всіх популярних пакетів тривимірної графіки: Autodesk 3ds max, Autodesk MAYA, Softimage XSI і NewTek Lightwave 3D. Всі інші програми можуть обмінюватися з додатком даними через такі формати, як OBJ, FBX і COLLADA.

Можливості MAXON BodyPaint 3D:

Попередній перегляд кінцевого результату

Технологія RayBrush призначена для малювання в уже візуалізованому зображенні з переглядом результату в режимі реального часу.

Використання інструментів двовимірної і тривимірної графіки

Більше 200 заготовок для кисті BodyPaint 3D доповнені інструментами обробки двовимірних зображень. Серед них – «Клон-штамп», «Губка», «Градієнт», «Чарівна паличка», функції трансформації зображення, інструмент заливки кольором і багато інших. Існує можливість завантажувати кисті в форматі Adobe Photoshop, ABR.

Підключення до провідних редакторам тривимірної графіки

BodyPaint 3D дозволяє імпортувати об’єкти з Autodesk 3ds max, Autodesk Maya, Softimage XSI, NewTek Lightwave 3D в BodyPaint 3D для подальшої розробки текстур.

Робота з глибиною кольору 32 біта на канал

Ця функція забезпечує високий контроль текстур і плавні колірні переходи.

Підтримка формату HDR

BodyPaint 3D імпортує і експортує файли в форматах HDR і OpenEXR, підходить для обробки файлів HDRI.

Малювання на декількох об’єктах

BodyPaint 3D надає повний набір інструментів для малювання на декількох об’єктах відразу.

Малювання на декількох структурах

За допомогою технології MultiBrush користувач може створювати кілька текстурних карт в безлічі каналів матеріалу одночасно.

Редагування текстур пошарово

Підтримка 8 мов інтерфейсу

Сумісність з операційними системами Windows і MacOS