Axoft

Desktop & Mobile products

Desktop Central

Це уніфіковане рішення для управління кінцевими точками, яке допомагає керувати серверами, ноутбуками, робочими столами, смартфонами і планшетами з центрального сервера.

Автоматизуйте свої звичайні підпрограми управління робочим столом, такі як установка патчів, поширення програмного забезпечення, створення зображень і розгортання ОС, управління вашими ІТ-активами, управління ліцензіями на програмне забезпечення, моніторинг статистики використання програмного забезпечення, управління використанням USB-пристроїв, управління віддаленими робочими столами і багато іншого. Desktop Central підтримує управління операційними системами Windows, Mac і Linux.

Керуйте мобільними пристроями для розгортання профілів і політик, настройки пристроїв для Wi-Fi, VPN, облікових записів електронної пошти і т. Д. Керуйте смартфонами і планшетами iOS, Android і Windows.

Безкоштовна пробна версія ↵

Mobile Device Manager Plus

Програма допомагає підприємству здійснювати управління мобільними пристроями, виробляти їх настройку і виконувати операції з центральної консолі. Адміністратор реєструє пристрою в мережі, після чого користувач отримує доступ до корпоративних даних. При необхідності гуртуйте користувачів за певними критеріями (приналежності до відділу, розташування і т.д.), щоб надавати певний рівень допуску до корпоративних даних. Спрощена панель управління практично не вимагає додаткового навчання. Відстеження інформації про активи робить рішення важливим інструментом для проведення аудиту. Ви можете делегувати управління групою пристроїв певного адміністратору.

Безкоштовна пробна версія ↵

 

Придбати Desktop & Mobile products можна зв’язавшись з Відділом продажів і розвитку AXOFT Україна, зателефонувавши за телефоном +38 044 201 03 03 або по e-mail: sales@axoft.ua