Axoft

CINEMA 4D Broadcast

Програмне забезпечення MAXON CINEMA 4D Broadcast є пакетом для створення, редагування, візуалізації і анімації тривимірних об’єктів і ефектів. Редакція MAXON CINEMA 4D Broadcast надає все необхідне, щоб швидко і легко генерувати динамічний дизайн для ефіру. Рішення призначається користувачам, які займаються анімаційним дизайном і шукають 3D-редактор в додаток до свого набору інструментів. CINEMA 4D Broadcast містить всі можливості CINEMA 4D Prime, а також спеціальні засоби анімаційного дизайну, в тому числі інструменти клонування і рендеринга (наприклад, глобальне освітлення), фахову бібліотеку 3D-моделей, камер, налаштувань освітлення, відеокліпів, і багато іншого.

Характеристики MAXON CINEMA 4D Broadcast:

Моделювання

CINEMA 4D дозволяє імпортувати 3D-геометрію в широкому діапазоні файлових форматів або просто вибирати потрібну модель з бібліотеки. Користувач може створювати свої власні об’єкти за допомогою багатофункціонального набору інструментів моделювання.

Матеріали і текстури

Матеріали і текстури потрібні, щоб надати об’єктам бажаний вид. Користувач може вибирати файли зображень або складні шейдери, анімації, створену вручну графіком або будь-які елементи з сотень готових матеріалів.

Анімація

CINEMA 4D дозволяє створювати анімацію з використанням комплексної змінної шкали, ключових кадрів і функціональних кривих (F-кривих). Анімованими можуть бути практично всі параметри будь-якого об’єкта. За допомогою ефекторів і функції клонування об’єктів зручно налаштовувати складну анімацію з сотнями об’єктів в кілька кліків мишкою. Ефектори можуть діяти на кілька клонів одночасно, при цьому спрацьовують вони по звуку, часу і алгоритму. MoDynamics дає можливість генерувати фотореалістичні імітації таких фізичних ефектів, як сила тяжіння, зіткнення або тертя.

Освітлення і рендер

Якщо необхідно встановити освітлення і виконати рендеринг сцени, CINEMA 4D пропонує різні варіанти джерел світла і типів затінення, за допомогою яких можна налаштовувати реалістичне освітлення. Крім цього, система включає функцію глобального освітлення для створення правдоподібного світла, фізичний рендеринг для реалістичних ефектів об’єктивів, а за допомогою функції NET Render можна використовувати інші комп’ютери мережі, що дозволяє прискорювати роботу.