ManageEngine, підрозділ управління ІТ корпорації Zoho, оголосило про те, що в квітні 2019 року воно було названо вибором клієнтів Gartner Peer Insights для засобів моніторингу ІТ-інфраструктури. Рішення OpManager компанії ManageEngine отримало 127 відгуків із середнім рейтингом 4,4 з 5.
Gartner слід суворим процедурам оцінки, щоб гарантувати, що його оцінки справедливі. Інструменти моніторингу ІТ-інфраструктури (ITIM) були оцінені за чотирма категоріями: укладення договору, інтеграція і розгортання, обслуговування та підтримка, а також можливості продукту.
«Вибір клієнтів ITIM від Gartner Peer Insights в квітні 2019 року є для нас значним досягненням», – сказав Матіванан Венкатачалам, директор з управління продуктами ManageEngine. «Ми постійно прагнемо до досконалості і виготовляємо наші продукти з точністю, щоб відповідати вимогам корпоративного світу. Це визнання Gartner особливо корисно, оскільки воно засноване виключно на рейтингах наших клієнтів, тому ми хотіли б подякувати нашим клієнтам за визнання наші зусилля з високими оцінками і позитивними відгуками».
OpManager – це програмне забезпечення для моніторингу мережі. ManageEngine OpManager пропонує функції професійного відстеження і контролю продуктивності і неполадок для таких найважливіших IT-ресурсів, як маршрутизатори, комутатори, міжмережеві екрани, маршрути VoIP-дзвінків, фізичні та віртуальні сервери, контролери доменів та інше обладнання IT-інфраструктури. ManageEngine OpManager поєднує в собі простий у використанні інтерфейс, який дозволяє швидко встановлювати продукт і реалізувати організаційні політики моніторингу в оперативному режимі і тільки на одному пристрої.
Більше про рішення OpManager компанії ManageEngine можна дізнатися на сайті AXOFT
З питань придбання рішень ManageEngine можна звернутися до відділу продажів і розвитку AXOFT Україна за телефоном +38 044 201 03 03 або по e-mail: sales@axoft.ua
Раді співпраці з AXOFT!
Заповніть та надішліть цю форму.
Ми з вами зв’яжемося з обговорення умов співпраці.