ManageEngine оголосила про запуск функцій голосового помічника і геозащіти для Desktop Central, уніфікованого рішення для забезпечення безпеки і управління кінцевими точками. Остання версія Desktop Central дозволяє ІТ-командам управляти кінцевими точками через голосові команди з мобільного додатку рішення. Ця версія включає в себе функцію геозащіти, яка закриває прогалини в ІТ-безпеки, застосовуючи політики ІТ-середовища для конкретних місць розташування на мобільних пристроях.
ManageEngine використовує штучний інтелект (ШІ) в новому віртуальному помічника Desktop Central, який інтегрується з мобільним додатком для пристроїв Android. За допомогою віртуального помічника, який працює від ІІ, ІТ-команди можуть виконувати складні завдання, такі як сканування, виявлення і розгортання відсутніх патчів; сканування активів; видалення програмного забезпечення; блокування неавторизованих виконуваних файлів; заборона програмного забезпечення; встановлення віддалених з’єднань; вимикання і пробудження комп’ютерів – декількома швидкими голосовими командами. Для подальшого спрощення управління кінцевими точками Desktop Central додає можливості геозащіти, які надають ІТ-групам спеціальні команди безпеки.
«Управління кінцевими точками має вирішальне значення для безпеки ІТ, оскільки більшість порушень безпеки відбувається від кінцевих точок», – сказав Mathivanan Venkatachalam, віце-президент ManageEngine. «IT-команди сьогодні витрачають багато часу на надлишкові завдання, з одним або декількома інструментами. Наполягаючи ІІ, ми могли б автоматизувати більшість складних завдань управління кінцевих точок за допомогою простих голосових команд, економлячи багато часу. Крім того, функції, такі як гео-захист і віддалене розгортання ОС дозволить скоротити ІТ час і зусилля, а також підвищити продуктивність праці».
Адміністратори можуть використовувати голосові команди в мобільному додатку Desktop Central для пристроїв Android для виконання наступних операцій:
Управління виправленнями. сканування мережі для виправлень, виявлення і розгортання відсутніх патчів і запит відомостей про те, які комп’ютери в мережі уразливі.
Розгортання програмного забезпечення: видаліть програмне забезпечення, забороніть або заблокуйте непродуктивне програмне забезпечення і додатки, застосуєте ліцензії і т. Д.
Управління ІТ-активами: запитуйте інформацію про апаратне і програмне забезпечення комп’ютерів у мережі, а також перевіряйте статус відповідності ліцензії.
Віддалене управління: ініціюйте віддалені підключення до машини, вимовляючи її ім’я.
Інструменти: віддалене пробудження і відключення комп’ютерів.
Нове функція гео-захисту допоможе ІТ-фахівцям автоматизувати політики безпеки ІТ на пристрої, заснованому на його місцезнаходження, зокрема блокування або повне знищення корпоративних даних з пристрою, якщо воно покине встановлений географічний діапазон.
Впровадження ОС на віддалені комп’ютери, будучи найскладнішою і трудомістким завданням, тепер спрощується завдяки новій версії Desktop Central. Розгортання ОС на комп’ютер в будь-якій точці світу в будь-який час за допомогою декількох простих клацань дозволяє ІТ-фахівцям адаптувати продукт.
Desktop Central і доступна для придбання. Ціну продукту можна уточнити у в менеджера AXOFT. Також доступна повна версія 30-денної пробної версії. Desktop Central може бути встановлений на місці або розміщений на різних хмарних платформах і має повністю функціональну версію, яка може управляти до 50 кінцевих точок.
Про Desktop Central – це уніфіковане рішення для управління кінцевими точками, яке допомагає керувати тисячами серверів, настільних комп’ютерів і мобільних пристроїв централізовано. Він автоматизує повний життєвий цикл управління настільними і мобільними пристроями, починаючи від простої конфігурації системи і закінчуючи складним розгортанням програмного забезпечення. Desktop Central використовується понад 6 500 клієнтами по всьому світу, що допомагає компаніям скоротити витрати на ІТ-інфраструктуру, підвищити ефективність роботи, підвищити продуктивність і боротися з мережевими уразливими.
Рады сотрудничеству с AXOFT!
Заполните и отправьте данную форму.
Мы с вами свяжемся по обсуждению условий сотрудничества.