Програмне забезпечення MAXON CINEMA 4D Visualize є пакетом для створення, редагування, візуалізації і анімації тривимірних об’єктів і ефектів. Редакція MAXON CINEMA 4D Visualize надає повний набір засобів моделювання, текстурування і рендеринга. В системі реалізовані такі функції, як глобальне освітлення, фізичне небо, стилізація зображення під скетч і великі бібліотеки наповнювачів 3D-сцен, сцен для освітлення і багато чого іншого.
CINEMA 4D Visualize надає можливості імпорту, які дозволяють працювати з моделями, створеними в різних 2D- і 3D-додатках. Для безлічі поширених тривимірних САПР-додатків, таких як VectorWorks, ArchiCAD і Allplan, передбачена підтримка обміну файлами. У середовищі Visualize зручно створювати не тільки прості проходи камери і нерухомі зображення, а й візуалізувати реалістичну анімацію.
Характеристики MAXON CINEMA 4D Visualize:
Моделювання
Користувач може імпортувати сцену з САПР-програми в файл одного з безлічі підтримуваних форматів або задіяти універсальний інструментарій моделювання CINEMA 4D, щоб поліпшити сцену або створити новий проект.
Матеріали і текстури
CINEMA 4D Visualize поставляється з сотнями готових текстур. Незалежно від того, чи є користувач архітектором, дизайнером інтер’єру або виробів, готові високоякісні матеріали потрібно просто перетягнути на сцену. Можна допрацьовувати існуючі заготовки або створювати власні нові матеріали.
Анімація
CINEMA 4D Visualize надає безліч простих у використанні технік анімації. Можна створювати політ камери уздовж сплайна або змушувати відкриватися двері і вікна. За допомогою інструменту «віртуальна хода» запускається прогулянка по сцені і запис туру. Передбачені готові траєкторії для обльоту сцени.
Освітлення і рендер
CINEMA 4D Visualize надає можливість використання самих різних типів освітлення і тіней. Драйвер рендеринга задіє всі доступні ядра процесора комп’ютера, щоб якомога швидше отримати високоякісний результат. Спеціалізовані функції, такі як фізичні джерела освітлення IES і SKY, для настройки природного зовнішнього освітлення та глобального освітлення, оптимально підходять для розрахунку відбитого світла.