Це програмне рішення для служби технічної підтримки (help desk) на базі web-технологій, що дозволяє управляти всіма процесами передачі інформації з однієї точки. Система складається з декількох об’єднаних в єдине ціле блоків: обробки заявок, відстеження активів, закупівель, управління контрактами, порталу самообслуговування і бази знань. Програма забезпечить все, що потрібно для повнофункціональної роботи персоналу служби технічної підтримки відділу інформаційних технологій.
Програма ServiceDesk Plus представлена в трьох версіях – Standard, Professional і Enterprise.
Програмне забезпечення ІТ-служби підтримки. Ідеальний стартовий комплект, щоб отримати право на продаж квитків.
◊Управління подіями
◊Портал самообслуговування
◊База знань
◊Підтримка декількох сайтів
◊Управління SLA
◊Звіти служби підтримки
Довідкові служба + управління активами. Правильний пакет для інтегрованого управління ІТ-активами.
◊Управління довідковою службою
◊Виявлення IT-активів
◊Управління програмними активами
◊Звіти інвентаризації активів
◊Управління закупівлями і контрактами
Довідкова служба + ITIL® + Актив + Проект. Повний комплект ITSM ITIL® з усіма функціями, необхідними для обслуговування ІТ-послуг.
◊Управління подіями
◊Управління проблемами
◊Управління змінами
◊Управління ІТ-проектами
◊Каталог послуг
◊Управління активами
◊CMDB (доступний тільки на місці)