Axoft

ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus

Це програмне рішення для служби технічної підтримки (help desk) на базі web-технологій, що дозволяє управляти всіма процесами передачі інформації з однієї точки. Система складається з декількох об’єднаних в єдине ціле блоків: обробки заявок, відстеження активів, закупівель, управління контрактами, порталу самообслуговування і бази знань. Програма забезпечить все, що потрібно для повнофункціональної роботи персоналу служби технічної підтримки відділу інформаційних технологій.

Програма ServiceDesk Plus представлена ​​в трьох версіях – Standard, Professional і Enterprise.

Standard

Програмне забезпечення ІТ-служби підтримки. Ідеальний стартовий комплект, щоб отримати право на продаж квитків.

◊Управління подіями

◊Портал самообслуговування

◊База знань

◊Підтримка декількох сайтів

◊Управління SLA

◊Звіти служби підтримки

Professional

Довідкові служба + управління активами. Правильний пакет для інтегрованого управління ІТ-активами.

◊Управління довідковою службою

◊Виявлення IT-активів

◊Управління програмними активами

◊Звіти інвентаризації активів

◊Управління закупівлями і контрактами

Enterprise

Довідкова служба + ITIL® + Актив + Проект. Повний комплект ITSM ITIL® з усіма функціями, необхідними для обслуговування ІТ-послуг.

◊Управління подіями

◊Управління проблемами

◊Управління змінами

◊Управління ІТ-проектами

◊Каталог послуг

◊Управління активами

◊CMDB (доступний тільки на місці)

Безкоштовна пробна версія ↵