Axoft

CINEMA 4D Prime R19

Програмне забезпечення MAXON CINEMA 4D Prime є пакетом для створення, редагування, візуалізації і анімації тривимірних об’єктів і ефектів. Редакція MAXON CINEMA 4D Prime підходить художникам комп’ютерної графіки, охочим додати 3D-графіку в свій арсенал. MAXON CINEMA 4D використовується в таких галузях, як архітектура і будівництво, дизайн та інженерія, кіно і телебачення, створення ігор та інтерактивних програм та ін.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс CINEMA 4D Prime дозволяє створювати якісні тривимірні зображення через кілька годин після знайомства з додатком. Навчальні програми роблять освоєння системи простим і швидким. Використання CINEMA 4D Prime разом з існуючими додатками для двомірної графіки відкриває безліч нових можливостей дизайну. Потужні інструменти спрощують розробку зображень і анімації для будь-якого застосування.

CINEMA 4D Prime – економічне рішення для початку роботи з тривимірною середовищем. Якщо ж користувачеві потрібно більше функцій, він завжди може оновити свою програму до будь-якої з версій CINEMA 4D – Studio, Broadcast або Visualize.

Моделювання

Найбільш поширені основні форми представлені в MAXON CINEMA 4D як параметричні базові компоненти, які можуть бути перетворені в полігони, щоб створювати на їх основі більш складні об’єкти. Разом з об’єктами можуть використовуватися різні деформатори і інші генератори. Сплайни виступають підставою для видавлювання, лофтінга, обертання навколо осі і вигнути. Система пропонує арсенал рішень для редагування UV, що забезпечують належне вирівнювання моделей і їх матеріалів.

Текстурування

Для роботи з текстурами підтримуються найбільш популярні формати зображень, в тому числі і файли пошарових зображень PSD. Широкий вибір 2D- і об’ємних 3D-шейдеров дозволяє створювати процедурні поверхні і зображення скла, дерева або металу. За допомогою шейдеров шарів і фільтрів можна поєднувати зображення з ефектами шейдеров і фільтрів.

Анімація

Вікно тимчасової шкали дозволяє створювати окремі треки для кожного аніміруемого параметра і надає шари, що дають можливість організувати і регулювати видимість об’єктів, треків і ключових кадрів. Головні треки забезпечують просте управління всіма ключовими кадрами об’єкта або сцени, інструмент ділянки допомагає зрушувати або масштабувати будь-яку частину анімації. Ключові кадри можна створити практично для кожного параметра об’єкта, матеріалу або тега.

Візуалізація

Система освітлення CINEMA 4D з вбудованим драйвером рендеринга дозволяє встановлювати освітлення сцен за короткий час.

Інтеграція

Проходи візуалізації створюються в будь-якому бажаному форматі (в послідовності зображень, роликах AVI або QuickTime). Генерується файл проекту автоматично зводить все послідовності разом в належний формат. В залежності від програми, що використовується для композітінга зображень, можуть експортуватися такі додаткові дані, як 3D-камери, 3D-освітлення або опорні об’єкти.